
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2018 r., poz. 994, zm. poz. 1000, poz. 1349, poz. 1432, poz. 2500) zwołuje się IX Sesję Rady Miejskiej w Kamieńsku VIII kadencji, która odbędzie się w dniu: 31 maja 2019 r. /piątek/ o godzinie 9:00 w sali obrad Rady Miejskiej w Kamieńsku
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
- Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów: Nr VII z dnia 29.03.2019 r. i Nr VIII z dnia 27.05.2019 r.
- Sprawozdanie finansowe SP ZOZ w Kamieńsku za 2018 rok.
- Sprawozdanie Dyrektora SZGK z wykonania budżetu za 2018 rok.
- Sprawozdanie Przewodniczących Komisji Stałych.
- Sprawozdanie Burmistrza z wykonania uchwał i wniosków. Działalność między sesjami.
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019;
- w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2022;
- w sprawie poboru w drodze inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso;
- w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej imienia dr Mieczysława Kotarbińskiego w Kamieńsku za rok 2018;
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą(Szpinalów, nr ewid. 450);
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą(Gorzędów, nr ewid. 1078);
- w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kamieńsku;
- w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2019 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kamieńsk;
- zmieniająca Uchwałę Nr XLIV/383/18 Rady Miejskiej w Kamieńsku z dnia 5 września 2018 r.
w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzieleniu dotacji celowej na dofinansowanie zakupu i montażu kotłów grzewczych na gaz z budżetu Gminy Kamieńsk; - w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Kamieńsk;
- w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Kamieńsk;
- w sprawie zmiany uchwały Nr VII/76/19 Rady Miejskiej w Kamieńsku z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie uzgodnienia przeprowadzania zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody.
- Sprawy różne.
- Zakończenie obrad.
Klauzula informacyjna RODO
Uprzejmie informuję, że obrady Rady Miejskiej są rejestrowane za pomocą urządzeń nagrywających obraz i dźwięk. Uczestnicząc w sesji Rady Miejskiej wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznianie swoich danych osobowych w myśl art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. - tzw. RODO.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kamieńsku, ul. Wieluńska 50, tel. 44 681 71 23, 44 681 75 59, fax. 44 681 71 53, email: um@kamiensk.pl, www.kamiensk.pl jest Burmistrz Kamieńska. Urząd Miejski, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Burmistrza Kamieńska.
Burmistrz Kamieńska, wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym ma Pan/Pani prawo skontaktować się pod nr tel. 44 681 71 23, 44 681 75 59, email: rodo@kamiensk.pl.
Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji jawności działania organów gminy zgodnie z art. 11b ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym w związku z art. 18 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy jednostek organizacyjnych Miasta, radni Rady Miejskiej w Kamieńsku, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz pracownicy firmy introligatorskiej.
Dane osobowe będą przechowywane stosownie do kryteriów określonych w § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej, w Jednolitym rzeczowym wykazie akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki oraz w Instrukcji archiwalnej. Wymienione regulatory stanowią załączniki – kolejno nr 1, nr 2 i nr 6 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dane osobowe będą przechowywane wieczyście w archiwum.
Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy RODO.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne.
Pani/Pana dane osobowe nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.