31/05/2019r. godz: 09:00 – IX Sesja Rady Miejskiej

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2018 r., poz. 994, zm. poz. 1000, poz. 1349, poz. 1432, poz. 2500) zwołuje się IX Sesję Rady Miejskiej w Kamieńsku VIII kadencji, która odbędzie się w dniu: 31 maja 2019 r. /piątek/ o godzinie 9:00 w sali obrad Rady Miejskiej w Kamieńsku

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
  2. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów: Nr VII z dnia 29.03.2019 r. i Nr VIII z dnia 27.05.2019 r.
  4. Sprawozdanie finansowe SP ZOZ w Kamieńsku za 2018 rok.
  5. Sprawozdanie Dyrektora SZGK z wykonania budżetu za 2018 rok.
  6. Sprawozdanie Przewodniczących Komisji Stałych.
  7. Sprawozdanie Burmistrza z wykonania uchwał i wniosków. Działalność między sesjami.
  8. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019;
    • w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019-2022;
    • w sprawie poboru w drodze inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso;
    • w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej imienia dr Mieczysława Kotarbińskiego w Kamieńsku  za rok 2018;
    • w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą(Szpinalów, nr ewid. 450);
    • w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą(Gorzędów, nr ewid. 1078);
    • w sprawie stwierdzenia zakończenia działalności dotychczasowego Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kamieńsku;
    • w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2019 roku za kształcenie nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kamieńsk;
    • zmieniająca Uchwałę Nr XLIV/383/18 Rady Miejskiej w Kamieńsku z dnia 5 września 2018 r.
      w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzieleniu dotacji celowej na dofinansowanie zakupu i montażu kotłów grzewczych na gaz z budżetu Gminy Kamieńsk;
    • w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Kamieńsk;
    • w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Kamieńsk;
    • w sprawie zmiany uchwały Nr VII/76/19 Rady Miejskiej w Kamieńsku z dnia 29 marca 2019 r. w sprawie uzgodnienia przeprowadzania zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody.
  9. Sprawy różne.
  10. Zakończenie obrad.

 

Klauzula informacyjna RODO

Uprzejmie informuję, że obrady Rady Miejskiej są rejestrowane za pomocą urządzeń nagrywających obraz i dźwięk. Uczestnicząc w sesji Rady Miejskiej wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznianie swoich danych osobowych w myśl art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. - tzw. RODO.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Kamieńsku, ul. Wieluńska 50, tel. 44 681 71 23, 44 681 75 59, fax. 44 681 71 53, email: um@kamiensk.pl, www.kamiensk.pl jest Burmistrz Kamieńska. Urząd Miejski, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Burmistrza Kamieńska.

Burmistrz Kamieńska, wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym ma Pan/Pani prawo skontaktować się pod nr tel. 44 681 71 23, 44 681 75 59, email: rodo@kamiensk.pl.

Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji jawności działania organów gminy zgodnie z art. 11b ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym w związku z art. 18 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy jednostek organizacyjnych Miasta, radni Rady Miejskiej w Kamieńsku, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz pracownicy firmy introligatorskiej.

Dane osobowe będą przechowywane stosownie do kryteriów określonych w § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej, w Jednolitym rzeczowym wykazie akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki oraz w Instrukcji archiwalnej. Wymienione regulatory stanowią załączniki – kolejno nr 1, nr 2 i nr 6 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dane osobowe będą przechowywane wieczyście w archiwum.

Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy RODO.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne.

Pani/Pana dane osobowe nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Zobacz również: